آشنایی با خدمات شرکت ما

خدمات مطالعات عمیق

نسخه ۳.۰ – تاریخ انتشار: ۱۳۹۷.۰۶.۰۴

از اینکه کالاها و خدمات مطالعات عمیق را انتخاب کرده اید، بسیار سپاسگزاریم. ❤️

 

لطفا ابتدا بخش سوالات پر تکرار مربوط به کالای خود را در سایت مطالعات عمیق مطالعه کنید. بسیاری از ایرادات و مشکلات، بدون هزینه و اتلاف وقت قابل حل هستند. در صورت حل نشدن مشکل، در سایت مطالعات عمیق به حساب کاربری خود مراجعه کرده و از بخش سفارشات، کالاهای مد نظر را پیدا کنید. روی دکمه درخواست پشتیبانی کلیک کرده و مشکل خود را مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

* توضیحات مشروح گارانتی در دفترچه راهنمای همراه کالا درج گردیده است.

* ارائه کارت گارانتی برای استفاده از خدمات گارانتی همراه با کالا و جعبه آن الزامی است.

* برای کارت گارانتی المثنی صادر نمی شود.

* شماره سریال کارت گارانتی با سریال جعبه کالا باید مطابق باشد.

ممنون که مطالعه کردید