خدمات مطالعات عمیق
نسخه ۳.۰ – تاریخ انتشار: ۱۳۹۷.۰۶.۰۴
از اینکه کالاها و خدمات مطالعات عمیق را انتخاب کرده اید، بسیار سپاسگزاریم.
لطفا ابتدا بخش سوالات پر تکرار مربوط به کالای خود را در سایت مطالعات عمیق مطالعه کنید. بسیاری از ایرادات و مشکلات، بدون هزینه و اتلاف وقت قابل حل هستند. در صورت حل نشدن مشکل، در سایت مطالعات عمیق به حساب کاربری خود مراجعه کرده و از بخش سفارشات، کالاهای مد نظر را پیدا کنید. روی دکمه درخواست پشتیبانی کلیک کرده و مشکل خود را مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.
* توضیحات مشروح گارانتی در دفترچه راهنمای همراه کالا درج گردیده است.
* ارائه کارت گارانتی برای استفاده از خدمات گارانتی همراه با کالا و جعبه آن الزامی است.
* برای کارت گارانتی المثنی صادر نمی شود.
* شماره سریال کارت گارانتی با سریال جعبه کالا باید مطابق باشد.
۱. مطالعات عمیق: نام مختصر شده شرکت مطالعات عمیق پارس جهد (سهامی خاص) که تولیدکننده و/یا فروشنده و/یا ارائه کننده کالاها و خدمات است. مطالعات عمیق همچنین با نام شرکت نیز در این متن شناسایی می شود.
۲. کالا: هرگونه دستگاه، وسیله، گجت و نرم افزاری که مطالعات عمیق آن ها را برای عموم، سازمان ها، شرکت ها، مراکز دولتی و حکومتی و … به فروش می رساند.
۳. سرویس/خدمت: هرگونه عملیاتی که مطالعات عمیق برای عموم، سازمان ها، شرکت ها، مراکز دولتی و حکومتی و … انجام می دهد و در ازای انجام آن می تواند طلب دستمزد کند.
۴. مشتری: شخصیت حقیقی یا حقوقی که با نام های مخاطب، خریدار و یا شما نیز قابل شناسایی است.
۴. خدمات پس از فروش: هرگونه خدمت و سرویسی که مطالعات عمیق بعد از فروش کالا و خدمات، برای کالا/سرویس خریداری شده به شما می دهد.
۶. کالای موقت: کالایی که مالکیت آن برای مطالعات عمیق است و تحت شرایطی از قبل تعیین شده که هر دو طرف آن را امضاء می کنند، به صورت موقت به شما امانت داده می شود.
۷. بخش FAQ: سوالات پر تکراری که مخاطبان زیادی مطرح کرده اند، همه تحت عنوان FAQ در یک بخش (تب) برای هر کالا در صفحه آن به صورت مجزا جمع آوری شده اند. همچنین سوالات پرتکرار عمومی نیز در صفحه اصلی سایت قابل دسترسی است.
۹. تیکت پشتیبانی: روشی که باید تمام درخواست های گارانتی و پشتیبانی خود را به وسیله آن با مطالعات عمیق در میان بگذارید.
۱۰. کارشناسان مطالعات عمیق: افراد خبره در موضوعات فنی و کاربردی مربوط به کالا و خدمات فروخته شده توسط مطالعات عمیق.
مطالعات عمیق برای نشان دادن حسن توجه خود به مخاطبان، این خدمات را ارائه می دهد:
۱. خدمات راهنمایی و مشاوره (پاسخ گویی به سوالات عمومی/فنی/تخصصی شما درباره کالاها و خدمات مطالعات عمیق)
۲. خدمات گارانتی
۳. اتاق های تست مطالعات عمیق
۴. ارائه قطعات یدکی کالاها. این قطعات در فروشگاه عمیق به فروش می رسند.
برای اطلاع از خدمات راهنمایی و مشاوره ما لطفا به این صفحه مراجعه کنید.
در صورت بروز مشکل در استفاده عادی از کالاها و خدمات، لطفا مطابق مراحل زیر اقدام فرمایید.
۱. لطفا و خواهشا، ابتدا بخش FAQ مربوط به کالا/خدمت خود را به دقت مطالعه فرمایید. بسیاری از مشکلات به کمک اطلاعات FAQ قابل رفع هستند. این کار از اتلاف هزینه و وقت جلوگیری می کند.
۲. در صورت حل نشدن مشکل توسط اطلاعات بخش FAQ، در سایت مطالعات عمیق وارد حساب کاربری خود شوید، در بخش سفارشات، کالا/خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی درخواست پشتیبانی کلیک نمایید. در بخش توضیحات، تا جایی که می توانید مشکل را شرح دهید و در صورت امکان، مرحله به مرحله اتفاقی که می افتد را برای ما بنویسید. این اطلاعات به هرچه سریع تر برطرف شدن مشکل کمک می کنند. همچنین می توانید برای توضیح بهتر مشکل، فایلی ضمیمه تیکت خود کنید. می توانید صدای خود را ضبط کنید یا عکس یا فیلم از اتفاقی که می افتد ارسال کنید. کارشناسان مطالعات عمیق متعهد به بررسی و رسیدگی به مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.
* در صورتی که هنوز در سایت مطالعات عمیق ثبت نام نکرده اید، ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
* در صورتی که کالا/خدمت خود را در بخش سفارشات حساب کاربری خود فعال نکرده اید، ابتدا باید کد گارانتی کالا/خدمت خود را ثبت کنید.
۳. کارشناسان مطالعات عمیق تیکت پشتیبانی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهند کرد، پاسخ گوی شما در همان تیکت خواهند بود. در صورت نیاز با شما از طریق تلفن و/یا ایمیل نیز تماس خواهند گرفت.
۴. در صورت حل نشدن مشکل از راه دور، کالا جهت بررسی فنی می بایست در جعبه اصلی خود محصول گذاشته شده و به همراه کارت گارانتی به دفتر مطالعات عمیق ارسال شود. هزینه ارسال بر عهده مشتری است. همچنین مسئولیت ارسال کالا به صورت صحیح و کامل به دفتر مطالعات عمیق بر عهده مشتری می باشد و مطالعات عمیق مسئولیتی در این باره ندارد. پس از دریافت کالا و در صورتی که مشکل، فنی تشخیص داده شود و کالا مشمول گارانتی تعویض کالا باشد، بازگشت کالا به صورت مجانی برای شما انجام خواهد شد. در صورتی که گارانتی شامل کالای شما نشود و/یا کالا صرفا نیازمند تعویض قطعات یدکی باشد، هزینه بازگشت کالا نیز برعهده شما خواهد بود.
۵. پس از بررسی کارشناسی، ۷ حالت زیر ممکن است رخ بدهد:
۱. اگر کالا مشمول گارانتی تعویض کالا شده باشد، و همان مدل کالا با همان رنگ/سایز در انبار موجود باشد، کالا تعویض شده و برای شما ارسال می شود. هزینه ارسال از مطالعات عمیق به مکان شما، بر عهده مطالعات عمیق می باشد. /پایان.
۲. اگر کالا نیازمند تعویض قطعات یدکی باشد، و قطعات یدکی مورد نیاز در انبار موجود باشند، قطعات یدکی تعویض شده و سپس کالا برای شما ارسال می شود. هزینه قطعات یدکی و ارسال از مطالعات عمیق به مکان شما، بر عهده شما می باشد و قبل از ارسال کالا، تسویه حساب باید انجام شده باشد. /پایان.
۳. اگر کالا مشمول گارانتی تعویض شده باشد، و همان مدل کالا در انبار موجود نباشد، می توانید به انتخاب خود یکی از ۳ راه حل زیر را انجام دهید:
۱. مخاطب می پذیرد که تا زمان موجود شدن کالا صبر کند و کالای ایشان نزد مطالعات عمیق به صورت امانی بماند. پس از موجود شدن، به شما اعلام خواهد شد و کالا به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. در صورت انتخاب این راه، حتما مطالعات عمیق را از طریق تیکت پشتیبانی در جریان تصمیم خود بگذارید. (زیرا ممکن است کالای شما به دلایلی، دیگر موجود نشود.) /پایان.
۲. کالای مشابه: مخاطب خواهان خرید کالای شبیه به کالای خود است. از دیگر مدل های موجود در سایت، یکی را انتخاب کنید. تفاوت قیمت مدل انتخاب شده با مدل کالای قبلی باید تسویه شود. بدین صورت که اگر مدل انتخابی از مدل قبلی ارزانتر بود، مطالعات عمیق مابقی را به کارت/حساب شما واریز خواهد کرد. و اگر مدل انتخابی از مدل قبلی گرانتر بود، بعد از پرداخت مابقی قیمت، کالا برای شما ارسال خواهد شد. هزینه ارسال از مطالعات عمیق به مکان شما، بر عهده مطالعات عمیق می باشد. (ملاک قیمت کالای انتخاب شده، قیمت روز فروشگاه آنلاین مطالعات عمیق می باشد و قیمت کالای شما قیمت پرداخت شده از جانب شما در زمان خرید است.) /پایان.
۳. کالای موقت: مخاطب خواهان استفاده از سرویس کالای موقت است. از مدل های موجود برای این سرویس یکی را انتخاب کنید. با پرداخت هزینه سرویس کالای موقت و ارسال، مامور پیک کالا را به شما تحویل می دهد و فرم تعهد امضاء شده را از شما تحویل می گیرد. هر زمان که کالای شما موجود شد، بعد از اطلاع رسانی و هماهنگی، کالای جدید به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و کالای موقت به صورت سالم پس گرفته خواهد شد. کالا های موقت، نو نبوده و این سرویس فقط به منظور رفاه شما تعریف شده است. حتما توضیحات مربوط به کالای موقت را قبل از استفاده از این سرویس به دقت مطالعه بفرمایید. /پایان. –این سرویس هنوز راه اندازی نشده است–
۴. اگر کالا نیازمند تعویض قطعات یدکی باشد، و قطعات یدکی مورد نیاز در انبار موجود نباشند، می توانید به انتخاب خود یکی از ۲ راه حل زیر را انجام دهید:
۱. مخاطب می پذیرد که تا زمان موجود شدن قطعات یدکی صبر کند و کالا نزد مطالعات عمیق به صورت امانی بماند. پس از موجود شدن قطعات یدکی، با پرداخت هزینه قطعات یدکی و ارسال، کالای شما تعمیر شده و برایتان ارسال خواهد شد. در صورت انتخاب این راه، حتما مطالعات عمیق را از طریق تیکت پشتیبانی در جریان تصمیم خود بگذارید. (زیرا ممکن است قطعات یدکی کالای شما به دلایلی، دیگر موجود نشود.) /پایان.
۲. کالای موقت: مخاطب خواهان استفاده از سرویس کالای موقت است. از مدل های موجود برای این سرویس یکی را انتخاب کنید. با پرداخت هزینه سرویس کالای موقت و ارسال، مامور پیک کالا را به شما تحویل می دهد و فرم تعهد امضاء شده را از شما تحویل می گیرد. هر زمان که قطعات یدکی کالای شما موجود شد، بعد از اطلاع رسانی و پرداخت هزینه قطعات یدکی و ارسال، کالای شما تعمیر شده و برایتان ارسال خواهد شد و همچنین کالای موقت به صورت سالم پس گرفته خواهد شد. کالا های موقت، نو نبوده و این سرویس فقط به منظور رفاه شما تعریف شده است. حتما توضیحات مربوط به کالای موقت را قبل از استفاده از این سرویس به دقت مطالعه بفرمایید. /پایان. –این سرویس هنوز راه اندازی نشده است–
۵. اگر کالا مشمول گارانتی تعویض شده باشد، و همان مدل کالا با رنگ/سایز های دیگر در انبار موجود باشد، می توانید به انتخاب خود یکی از ۴ راه حل زیر را انجام دهید:
۱. مخاطب می پذیرد که از دیگر رنگ/سایز های موجود، یکی را به عنوان جایگزین انتخاب کند. (رنگ ها و سایز های مختلف ممکن است قیمت های متفاوت داشته باشند. در صورت تفاوت قیمت، هزینه باید در ابتدا پرداخت شود. ملاک قیمت کالای جدید قیمت روز سایت فروشگاه مطالعات عمیق است و ملاک قیمت کالای خریداری شده قیمت پرداخت شده توسط شما در زمان خرید است.) /پایان.
۲. مخاطب می پذیرد که تا زمان موجود شدن کالا با همان رنگ/سایز صبر کند و کالای ایشان نزد مطالعات عمیق به صورت امانی بماند. پس از موجود شدن، به شما اعلام خواهد شد و کالا به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. در صورت انتخاب این راه، حتما مطالعات عمیق را از طریق قسمت پشتیبانی در جریان تصمیم خود بگذارید. (زیرا ممکن است کالای شما به دلایلی، دیگر موجود نشود.) /پایان.
۳. کالای مشابه: مخاطب خواهان خرید کالای شبیه به کالای خود است. از دیگر مدل های موجود، یکی را انتخاب کنید. تفاوت قیمت مدل انتخاب شده با مدل کالای قبلی باید تسویه شود. بدین صورت که اگر مدل انتخابی از مدل قبلی ارزانتر بود، مطالعات عمیق مابقی را به کارت/حساب شما واریز خواهد کرد. و اگر مدل انتخابی از مدل قبلی گرانتر بود، بعد از پرداخت مابقی قیمت، کالا برای شما ارسال خواهد شد. هزینه ارسال از مطالعات عمیق به مکان شما، بر عهده مطالعات عمیق می باشد. (ملاک قیمت کالای انتخاب شده، قیمت روز فروشگاه آنلاین مطالعات عمیق می باشد و قیمت کالای شما قیمت پرداخت شده از جانب شما در زمان خرید است.) /پایان.
۴. کالای موقت: مخاطب خواهان استفاده از سرویس کالای موقت است. از مدل های موجود برای این سرویس یکی را انتخاب کنید. با پرداخت هزینه سرویس کالای موقت و ارسال، مامور پیک کالا را به شما تحویل می دهد و فرم تعهد امضاء شده را از شما تحویل می گیرد. هر زمان که کالای شما موجود شد، بعد از اطلاع رسانی و هماهنگی، کالای جدید به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و کالای موقت به صورت سالم پس گرفته خواهد شد. کالا های موقت، نو نبوده و این سرویس فقط به منظور رفاه شما تعریف شده است. حتما توضیحات مربوط به کالای موقت را قبل از استفاده از این سرویس به دقت مطالعه بفرمایید. /پایان. –این سرویس هنوز راه اندازی نشده است–
۶. کالا مشمول گارانتی نمی شود زیرا کالا سالم است. در این صورت گزارش بررسی فنی به مخاطب ارائه می شود. در ادامه ممکن است بتوان مشکل احتمالی را در دستگاه های مخاطب پیدا کرد (مانند تبلت، کامپیوتر، موبایل و …). هزینه بازگرداندن کالا بر عهده شما می باشد. /پایان.
۷. کالا مشمول گارانتی نمی شود زیرا یکی یا تعدادی از موارد ابطال گارانتی رخ داده است. هزینه بازگرداندن کالا بر عهده شما می باشد. /پایان.
* تمام کالاهای ارائه شده توسط مطالعات عمیق دارای تاریخ اتمام گارانتی می باشند و هیچکدام تاریخ شروع گارانتی ندارند. این تاریخ حداکثر زمان ارائه خدمات گارانتی برای شرکت مطالعات عمیق در مقابل تولیدکنندگان این کالاهاست.
* هرگونه خدمات گارانتی و راهنمایی و مشاوره تنها و مستقیما توسط مطالعات عمیق قابل انجام است و فروشندگان و نمایندگان مطالعات عمیق هیچ حقی برای ارائه اینگونه خدمات ندارند. بدیهی است در صورت راهنمایی اشتباه، هیچ مسئولیتی متوجه مطالعات عمیق نخواهد بود.
* شما موظف به ثبت کد گارانتی کالا/خدمت خریداری شده در حساب کاربری خود در سایت فروشگاه مطالعات عمیق هستید. در صورت ثبت نکردن کد گارانتی، مطالعات عمیق نمی تواند به درخواست های پشتیبانی شما پاسخگو باشد.
* اگر به صورت مستقیم از فروشگاه مطالعات عمیق خرید کنید، فرآیند فعال سازی کد گارانتی به صورت اتوماتیک برای شما انجام می شود.
* در مواردی محدود، ممکن است قطعات یدکی به اتمام رسیده و فرآیند تعویض قطعات، یک الی دو ماه و یا حتی بیشتر زمان برد. همچنین در مواردی محدود، ممکن است خود کالا به اتمام رسیده و فرآیند تعویض کالا نیز یک الی دو ماه و یا حتی بیشتر زمان ببرد. مطالعات عمیق هیچگاه هیچ تعهدی در قبال تهیه و ارائه کالاها و قطعات یدکی آن ها ندارد.
* کد گارانتی درج شده بر روی کارت گارانتی باید با کد گارانتی چسبانده شده بر روی جعبه کالا مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت مطالعات عمیق حق عدم ارائه خدمات پس از فروش را برای خود محفوظ می داند.
* مسئولیت حفظ و نگهداری صحیح جعبه کالا، فاکتور خرید کالا و کارت گارانتی کالا بر عهده شما می باشد.
* موارد زیر باعث ابطال گارانتی می شود:
۱. مخدوش، پاره شدن یا گم شدن کارت گارانتی کالا
۲. مخدوش، له شدن، پاره شدن یا گم شدن جعبه کالا (ویژه کالاهای دارای جعبه یا کارتن)
۳. پایان مدت زمان خدمات گارانتی
۴. صدمات فیزیکی یا الکترونیکی به کالا. شامل شکستگی، ترک خوردگی، بریدگی، خم شدگی، کنده شدن قطعات، تغییر رنگ، میدان مغناطیسی شدید و/یا هر گونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، سقوط، حمل و نقل، آتش، حرارت دیدگی، سرمای شدید، گرد و غبار و خاک زیاد، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی، تماس یا نفوذ آب، رطوبت زیاد، مواد شیمیایی و … در کالا به وجود آمده باشد.
۶. باز کردن کالا و/یا دستکاری اجزاء داخلی آن
۷. تعمیر یا دستکاری کالا توسط افراد غیرمجاز
۸. استفاده غلط از کالا یا مواردی خارج از سازگاری و استاندارد های تعیین شده برای کالا یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
۹. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال و/یا مشخصات دستگاه روی کالا و/یا جعبه کالا
۱۰. نصب نرم افزار (Firmware) یا همان به روز رسانی (Update) از منابع غیر معتبر و غیر رسمی.
۱۱. صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار و یا معیوب
* در نظر داشته باشید به روز رسانی و آپدیت به آخرین نسخه Firmware، ممکن است باعث حذف پشتیبانی کالا از دستگاه های شما بشود (معمولا دستگاه های قدیمی به این روش از پشتیبانی خارج می شوند). مطالعات عمیق هیچ گونه مسئولیتی در قبال بروز این قبیل اتفاقات نمی پذیرد و شما موظف به مطالعه کامل توضیحات به روز رسانی ها هستید. در صورت حذف پشتیبانی از دستگاه هایتان از نصب به روز رسانی خودداری کرده و یا با مسئولیت خود آن ها را نصب نمایید.
* شرایط و محتوای خدمات گارانتی مطالعات عمیق برای هر کالا متفاوت با دیگری است. در مطالعه و بررسی این تفاوت ها دقت کافی را داشته باشید.
* مدت زمان و شرایط خدمات گارانتی مطالعات عمیق ممکن است برای هر کالا متفاوت با دیگری باشد. در مطالعه و بررسی این تفاوت ها دقت کافی را داشته باشید.
* تنها خریدار کالا می تواند درخواست خدمات گارانتی نماید. مطالعات عمیق این خدمات را به دیگر اشخاص (حقیقی یا حقوقی) نمی دهد. در مواردی که لازم باشد، مطالعات عمیق اقدام به درخواست اسکن شناسنامه و/یا کارت ملی و/یا پاسپورت خریدار خواهد کرد. بدیهی است در صورت مشخص شدن هرگونه ناصحیح بودن و/یا مغایر بودن اطلاعات شناسایی که خریدار ارائه کرده و/یا در سایت های مطالعات عمیق موقع ثبت نام وارد کرده، مطالعات عمیق حق خود می داند که سریعا هرگونه خدمات و فروش کالا را به خریدار قطع کند.
* مطالعات عمیق تنها به مخاطبان بالای ۱۸ سال تمام کالاها و خدمات خود را ارائه می دهد. بنای مطالعات عمیق بر این است که مخاطبان زیر ۱۸ سال تمام، اهم فعالیت های خود را در مجموعه سایت های مطالعات عمیق (از جمله خرید کالا و/یا استفاده از خدمات گارانتی) با اطلاع والدین خود انجام می دهند.
* مطالعات عمیق حق خود می داند در صورت صلاح دید، متن قوانین و شرایط خدمات گارانتی خود را بدون اطلاع قبلی به مخاطبان، تغییر دهد. مخاطب موظف به بررسی این تغییرات است و در صورتی که تغییرات اعمال شده را قبول نداشته باشد، می تواند دیگر از کالاها و خدمات مطالعات عمیق استفاده نکند.
لطفا به صفحه اتاق های تست مراجعه بفرمایید.
مطالعات عمیق سعی می کند تا تمام قطعات یدکی کالاهای خود را ارائه کند. تمام این قطعات در سایت فروشگاه اینترنتی مطالعات عمیق قابل تهیه هستند. همچنین مطالعات عمیق سعی می کند آموزش نحوه تعویض این قطعات را نیز در سایت های خود ارائه کند. در صورت نبودن آموزش، لطفا تیکت پشتیبانی ثبت کنید تا کارشناسان مطالعات عمیق شما را راهنمایی کنند.
* در صورت موجود نبودن قطعات یدکی مورد نیاز در فروشگاه، لطفا تیکت درخواست پشتیبانی ثبت کنید. کارشناسان مطالعات عمیق شما را در جریان موجود شدن یا نشدن قطعات و زمان موجود شدن آن ها خواهند گذاشت.
