روش های همیاری ما به شما

راهنمایی و پشتیبانی

راهنمایی و مشاوره

بطور کلی خرید کالاهای الکترونیکی بدون داشتن اطلاعات کافی، کاری دشوار بوده و تا حد زیادی با ریسک همراه است. با توجه به این که امروزه کالاهای متنوعی با کاربردها و ویژگی های مختلف به بازار عرضه می شوند، کاربر باید بداند که چه انتظاری از محصول دلخواه خود دارد و کدام کالاست که نیازهای او را بطور کامل برطرف می کند. در غیر این صورت، نمی تواند خرید موفقی داشته باشد. لذا لازم است با آگاهی کامل از ویژگی های منحصر به فرد هر محصول و انطباق کاربرد آن با انتظارات و استفاده خود اقدام به انتخاب نماید. 

تلاش ما بر این است که تا جایی که می توانیم، با روش های مختلف از جمله مشاوره، فراهم نمودن اتاق تست و در اختیار گذاشتن تجربه مان در مورد نقاط ضعف و قوت هر کالا، از سر در گم شدن کاربر در این انبوه تنوع جلوگیری کنیم و صرف نظر از این که قصد خرید از فروشگاه ما را داشته باشد یا مایل به خرید از فروشگاه دیگری باشد، تا حد امکان فرآیند انتخاب را برای مخاطب ساده کنیم.

ما سوالاتی که زیاد تکرار می شوند را در بخش سوالات پرتکرار (FAQ) قرار می دهیم. اگر درباره محصولی خاص سوال دارید لطفا بخش های راهنمایی و FAQ آن محصول را در سایت مطالعات عمیق یک بار بررسی بفرمایید. به احتمال زیاد پاسخ را در آنجا خواهید یافت. اگر هم سوالی به صورت کلی دارید لطفا به FAQ شرکت مراجعه بفرمایید. در صورتی که پاسخ را نیافتید، از روش های درخواست پشتیبانی فنی و عمومی با ما تماس بگیرید.

لطفا توجه داشته باشید با توجه به زیاد بودن درخواست های مشاوره، حداکثر تا ۴۸ ساعت فرصت پاسخگویی برای ما در نظر بگیرید.

پشتیبانی فنی و عمومی

تمامی محصولات مطالعات عمیق از خدمات پشتیبانی فنی و عمومی برخوردار هستند. به همراه تمامی محصولاتی که توسط مطالعات عمیق به فروش می رسد، یک دفترچه راهنما و گارانتی نیز ارائه می شود تا مشتری به نکات مهم سلامت استفاده کننده، نگهداری کالا، خدمات گارانتی و … آگاهی کامل داشته باشد.

شما می توانید با تکمیل فرم زیر و یا ارسال ایمیل به آدرس [email protected] سوالات و ایرادات خود را مطرح نمایید و یا درخواست خدمات گارانتی کنید.

ممنون که مطالعه کردید