سوالات مهم و پرتکرار عمومی

سوالات پرتکرار

تست حضوری

۱. آیا امکان تست حضوری برای اطمینان از انتخاب درست وجود دارد؟

بله. از آنجایی که هر کالا ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، کاربر باید کالایی را انتخاب کند که کاملا پاسخگوی نیاز و استفاده‌ی او باشد. به علاوه بهتر است قبل از خرید، سازگاری دستگاه خود را با کالا بررسی نماید. با توجه به بازخوردی که از مشتریان خود گرفته ایم، به این نتیجه رسیده ایم که اگرچه اطلاعاتی که در اینترنت قابل مشاهده است بسیار کمک کننده اند، اما تست و تجربه شخصی خود مخاطب می تواند تاثیر بیشتری روی تصمیم گیری داشته باشد.

لذا مطالعات عمیق برای راحتی مشتریان محترم این امکان را فراهم کرده است که قبل از خرید بصورت حضوری همه کالاهای قابل سفارش را در اتاق های تست بررسی کرده و اگر مایل بودند اقدام به خرید نمایند.

۲. برای تست حضوری به کجا می توان مراجعه کرد؟

برای شناخت هرچه بهتر اتاق های تست مطالعات عمیق لطفا به صفحه اتاق های تست مراجعه فرمایید.

۳. ساعت کاری دفتر مطالعات عمیق به چه صورت است؟

دفتر مطالعات عمیق شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ باز است. به غیر از ایام تعطیل رسمی کشور. همچنین زمان مراجعه برای تست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ می باشد. (لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید.) 

خرید

۱. چگونه می توان فهمید بهترین گزینه برای خرید چیست؟

علاوه بر تست حضوری در اتاق های تست مطالعات عمیق، مخاطبان عزیز می توانند با روش های ذکر شده در صفحه راهنمایی و پشتیبانی سوالات و نگرانی های خود را مطرح نمایند و در زمینه انتخاب بهترین گزینه برای استفاده خود، از مشاوران ما کمک بگیرند.

۲. چه راه هایی برای سفارش کالا وجود دارد؟

برای خرید کالا‌ها، هم می‌توانید بصورت غیر حضوری اقدام نمایید و هم بصورت حضوری.

برای سفارش کالا بصورت غیر حضوری، می توانید به سایت فروشگاه مطالعات عمیق (deepstores.ir) مراجعه نموده و همه‌ی محصولات موجود را سفارش دهید.

* توجه فرمایید که برای ثبت سفارش از طریق سایت، حتما میبایست در ابتدا، یک حساب کاربری برای خود ایجاد نموده، سپس سفارشتان را ثبت کنید.

۳. آیا ایجاد حساب کاربری الزامی است؟

بله، برای ثبت سفارش، دریافت اطلاعات شما لازم است. اطلاعات شما نزد ما محفوظ است و برای ارسال سفارش، گارانتی و جشنواره های مطالعات عمیق، مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه امنیت اطلاعات در فضای سایبری هیچگاه به صورت ۱۰۰٪ قابل تضمین نیست، از بانوان ارجمند تقاضا می کنیم، در صورت امکان، برای امنیت هرچه بیشتر خویش، شماره موبایل، ایمیل و آدرس غیر اصلی خود را در سایت های مطالعات عمیق وارد نمایند. برای مثال آدرس محل کار، شماره موبایلی که از آن برای شبکه های اجتماعی استفاده نکرده اند، شماره موبایل همسرشان و …

اینگونه خیال ما نیز راحت تر است.

۴. چگونه می توان حساب کاربری ایجاد کرد؟

برای ایجاد حساب کاربری، می‌بایست به ترتیب، طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱. وارد سایت deepstores.ir شوید.

۲. برای راحتی بیشتر، می‌توانید زبان سایت را به فارسی تغییر دهید.

۳. گزینه‌ی ثبت‌نام (اولین گزینه) را انتخاب کنید.

۴. اطلاعات خواسته شده را تماما تکمیل کنید.

۵. گزینه ی «من قوانین را قبول دارم» را تیک بزنید.

۶. بر روی گزینه‌ی ثبت‌نام کلیک کنید.

سپس مشاهده می‌کنید که اطلاعات شما ثبت و اکانت کاربری‌تان ایجاد شده است.

حال می‌توانید محصول/محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن‌(ها) را به سبد خریدتان اضافه کنید.

۵. آیا محدودیت سنی برای خرید از سایت مطالعات عمیق وجود دارد؟

بله. حداقل سن قابل قبول برای ثبت سفارش، ۱۵ سال تمام می باشد. مخاطبانی که کمتر از ۱۵ سال تمام سن دارند می توانند در سایت حساب کاربری ایجاد کنند اما قادر به خرید نخواهند بود.

۶. آیا می توان حساب کاربری بنام شخص حقوقی یا شرکت ایجاد کرد؟

بله می‌توان؛ هنگامی که اقدام به ثبت‌نام می‌کنید، امکان این وجود دارد که گزینه‌ی «شخص حقوقی» را انتخاب نمایید.

۷. در صورت فراموشی رمز عبور حساب کاربری چه باید کرد؟

در این صورت، زمانی که می‌خواهید وارد سیستم شوید، بر روی گزینه ی «رمز خود را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید؛ سپس، در کادری که برایتان نمایش داده شده است، ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه ی «بازیابی»، کلیک کنید. برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که می‌بایست طبق دستورالعمل ذکر شده در آن عمل کنید.

۸. آیا قیمت های موجود در سایت به روز هستند؟

قیمت‌های موجود در سایت، هر روز، به روز رسانی می شوند. مطالعات عمیق تمام تلاش خود را می کند تا همواره قیمتی پایدار به مشتریان خود ارائه دهد. مگر در شرایطی خاص که قیمت ارز دچار نوسانات بسیار شدید بشود. 

۹. آیا قیمت های موجود در سایت با قیمت سایر فروشگاه های مطالعات عمیق متفاوت است؟

خیر، قیمت همه کالاها چه در سایت فروشگاه و چه در نمایشگاه ها کاملا یکسان است.

لازم به یادآوری است سفارش اینترنتی هزینه ارسال به وجود خواهد آورد. اما در صورت خرید حضوری هزینه ارسال به شما تعلق نمی گیرد.

لازم به ذکر است که در مواقعی جشنواره هایی برگزار می شوند. این جشنواره ها ممکن است مخصوص یک نمایشگاه خاص باشد و یا در همه فروشگاه های مطالعات عمیق برگزار شوند که در این صورت، به دلیل تخفیفاتی که ممکن است به مناسبت این جشنواره‌ها ارائه شوند، احتمالا شاهد تفاوت قیمت خواهید بود.

۱۰. از چه روش هایی می توان هزینه سفارش را پرداخت نمود؟

پرداخت از روش های پرداخت اینترنتی، واریز به کارت (کارت به کارت) و واریز به شماره حساب شرکت قابل انجام است. مشتریان عزیز می توانند در موقع خرید از سایت مطالعات عمیق بسته به علاقه خود یکی از روش ها را انتخاب نمایند.

شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۶۴۶۵۷۱۴۲۰

شماره حساب: ۸۲۳۸۹۴۸۷۴۱

بانک ملت شعبه ملاصدرا شاخص ۶۵۳۴۲

به نام شرکت مطالعات عمیق پارس جهد

* در صورتی که از روش کارت به کارت یا واریز به حساب استفاده می کنید:

۱. ابتدا در سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید.

۲. کالا را با مشخصات دلخواه خود انتخاب کنید. سپس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

۳. بعد از وارد کردن و یا تایید مشخصات ارسال (آدرس، روش ارسال و…) هزینه نهایی قابل پرداخت (با احتساب مالیات) به شما نمایش داده می شود.

۴. روش پرداخت را به صورت کارت به کارت و یا واریز به حساب انتخاب کنید.

۵. اقدام به پرداخت رقم دقیق نهایی بنمایید و سپس از رسید واریز یک عکس به اکانت تلگرام ما فرستاده و نام خود را نیز ذکر کنید.

Telegram: @Deep_Studies

توجه: در صورتی که به صورت اینترنتی خرید کنید، امکان پرداخت وجه در محل تحویل کالا، وجود نخواهد داشت و این امکان، تنها زمانی وجود دارد که خریدتان را به صورت حضوری انجام داده باشید.

۱۱. آیا پرداخت اینترنتی مبلغ سفارش از طریق سایت، امن است؟

بله، پرداخت اینترنتی کاملا امن و راحت است. امنیت فرآیند خرید کاملا بر عهده درگاه پرداخت است و هیچ ارتباطی به پذیرنده ندارد. اما توجه به نکات زیر در هر خریدی به شکل اینترنتی الزامیست:

* قبل از ورود اطلاعات، از وجود قفل طلایی (یا سبز رنگ) در قسمت آدرس بار صفحه مرورگر خود مطمئن شوید. درصورت عدم مشاهده از وارد کردن اطلاعات خودداری کنید و به مطالعات عمیق گزارش کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل را با ارائه کننده درگاه مطرح کند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

* توجه کنید که در صفحه درگاه پرداخت اینترنتی، حتما از پروتکل امن یعنی https در ابتدای آدرس استفاده شده باشد.

* حتما از صفحه کلید مجازی برای وارد کردن اطلاعات حساس (مانند رمزها) استفاده نمایید.

۱۲. آیا امکان ابطال سفارش پس از پرداخت وجود دارد؟

مطالعات عمیق سفارش هایی که تا قبل ساعت ۱۴ ثبت و پرداخت شده باشند را همان روز در ساعت ۱۴ پردازش و برای ارسال تحویل پیک می دهد و تمام سفارش های ثبت و پرداخت شده از و بعد از ساعت ۱۴ را روز بعد، پردازش و ارسال می کند. در صورتی که قبل ساعت ۱۴ سفارشتان را تکمیل کرده باشید، تا ساعت ۱۴ فرصت دارید آن را باطل کنید. در صورتی که بعد ساعت ۱۴ سفارشتان را تکمیل کرده باشید، تا ساعت ۱۴ روز بعد فرصت دارید تا سفارشتان را باطل کنید.

* روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی کشور، مطالعات عمیق هیچ سفارشی را پردازش و ارسال نمی کند. از این رو سفارش هایی که در این ایام نهایی بشوند، تا ساعت ۱۴ اولین روز کاری بعد فرصت ابطال دارند.

* مشتریان عزیز توجه بفرمایند در صورتی که مایل به باطل شدن سفارش خود باشند اما سفارش پردازش و ارسال شده باشد، برای ابطال سفارش باید کالا را بدون هیچ تغییری در بسته بندی و خود کالا (باز نشده باشد، بسته بندی معیوب نشده باشد، کالا به هر روشی ناقص نشده باشد و …) موقعی که مامور پیک برای تحویل به آدرس ایشان آمد، کالا را تحویل نگرفته و به ایشان بگویند کالا را بازگردانند. پس از دریافت صحیح و سالم کالا توسط مطالعات عمیق، و بعد از کسر هزینه های ارسال و بازگشت و بسته بندی، مابقی به مشتری بازگردانده می شود.

* با عرض شرمندگی، پس از تحویل کالا توسط مامور پیک/پست، امکان بازگرداندن کالا به هیچ نحوی وجود ندارد. مگر در شرایطی که کالا مشکل فنی داشته باشد که در آن صورت نیز هزینه عودت داده نخواهد شد و فقط بنا بر شرایط مندرج در گارانتی، کالا تعمیر یا تعویض می شود.

۱۳. چگونه می توان دیگر فروشندگان کالاهای ارائه شده را شناخت؟

نگاه مطالعات عمیق هم اقتصاد است و هم راهنمایی. در همین راستا مطالعات عمیق در حد توان خود می کوشد دیگر فروشندگان کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود را نیز معرفی کند.

در خصوص تمامی کالاهای مدنظرتان نیز می‌کوشیم بهترین اطلاعات و مشاوره را ارائه دهیم؛ حتی اگر قصد خرید از خود ما را نداشته باشید.

مطالعات عمیق انحصار طلب نیست و به دنبال گسترش فرهنگ استفاده صحیح از ابزار و نرم افزارهای مدرن است. سعی ما بر این است که تنها با ارائه خدمات برتر، نظر و اعتماد مخاطبان را به خود جلب کنیم.

ارسال

۱. آیا ارسال، به جز شهر تهران برای شهرستان ها هم امکان پذیر است؟

بله، هزینه ارسال برای تهران ۱۲ هزار تومان میباشد.

۲. چگونه می توان سفارش خود را پیگیری کرد؟

برای پیگیری سفارشات خود با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۸۵۷۰ تماس حاصل فرمایید.

۳. چگونه می توان کالای خریداری شده را تحویل گرفت؟

شما می توانید سفارشات خود را از راه های زیر تحویل بگیرید:

خود به نمایشگاه یا دفتر مطالعات عمیق مراجعه کنید و حضورا  سفارش خود را تحویل بگیرید.

از طریق پیک سفارش خود را دریافت کنید.

۴. آیا می توان برای شخص دیگری خرید کرد و سپس سفارش به او تحویل داده شود؟

بله، کافیست نام و نشانی شخص دریافت کننده را به هنگام چک اوت بنویسید.

۵. آیا امکان ارسال کالای خریداری شده بدون فاکتور وجود دارد؟

بله، شما می توانید در زمان چک اوت تقاضای عدم ارسال فاکتور کنید.

۶. حدودا چه مدت زمانی طول می کشد تا سفارش به دست خریدار برسد؟

زمان ارسال به نشانی شخص دریافت کننده بستگی دارد. بطور میانگین برای مشتریانی که در تهران مستقرند، ۲ روز و برای عزیزانی که ساکن شهرستان هستند ۴ تا ۷ روز کاری زمان لازم است تا سفارش به دستشان برسد.

۷. آیا می توان سفارش را در بازه زمانی خاصی (به انتخاب مشتری) تحویل گرفت؟

بله، در موقع خرید، جایی تعبیه شده که در آن می توانید زمان ارسال را از حالت استاندارد (که قبلا توضیح داده ایم) خارج کرده تا در زمان دیگری ارسال برای شما انجام شود. لطفا این نکته را مد نظر داشته باشید که مطالعات عمیق نمی تواند زمان دقیق تحویل را مشخص کند و تنها می تواند زمان تحویل کالا به شرکت های پیک/پست را دقیق مشخص کند. اینکه چه مقدار طول می کشد از شرکت پیک/پست کالا به مشتری تحویل داده شود مدیون عواملی است که تقریبا همه آن ها از حوزه اختیارات ما خارج است.

۸. اگر کالای ارسال شده سالم نبود، چه باید کرد؟

درصورتیکه کالای ارسال شده سالم نبود، لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۸۵۷۰ تماس حاصل فرمایید. هزینه بازگرداندن کالا و ارسال مجدد کالا بر عهده مطالعات عمیق خواهد بود.

در صورتی که کالای اشتباه (مدلی دیگر و یا همان مدل با رنگ و مشخصات دیگر) ارسال شده بود، لطفا قبل از باز کردن بسته بندی کالا، با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۸۵۷۰ تماس حاصل فرمایید. هزینه بازگرداندن کالا و ارسال مجدد کالا بر عهده مطالعات عمیق خواهد بود.

پشتیبانی و گارانتی

۱. به چه روش‌هایی می‌توان سوالات و ابهامات را با بخش پشتیبانی، مطرح کرد؟

برای این منظور، می‌توان بر روی گزینه‌ی چت (دایره‌ی آبی رنگی که در قسمت پایین، سمت راست صفحه، وجود دارد) کلیک کرده و پیام مورد نظرتان را ارسال نمایید.

اما اگر می‌خواهید که مسئله‌ی مورد نظر را به صورت رسمی پیگیری کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا ابتدا در سایت ما اکانت ساخته و سپس، برای بخش پشتیبانی، پیام مورد نظرتان را در قالب «تیکت» بگذارید. مزیت تیکت این است که دارای شماره‌ی پیگیری بوده و شما را قادر می‌سازد تا مسئله‌ی مورد نظرتان را جدی‌تر دنبال کنید.

۲. آیا به همه کالاها گارانتی تعلق می گیرد؟

* همه ی کالاهای ارائه شده توسط مطالعات عمیق اصل و اورجینال هستند.

* مشتریان گرامی تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا فرصت دارند تا به ما اعلام کنند کالای دریافت شده خراب/شکسته/ناقص است. مبنای شروع این زمان، ساعتی است که در قبض تحویل کالا نوشته شده است. همچنین این سرویس روی همه ی کالاهای مطالعات عمیق ارائه می شود و هیچ ربطی به پرداخت هزینه گارانتی ندارد. در واقع نام این سرویس را می شود تضمین سالم بودن کالا تا موقع تحویل عنوان کرد.

* علاوه بر تضمین سالم بودن کالاها توسط مطالعات عمیق، خدمات پس از فروش یک ساله به نام گارانتی نیز ارائه می شود که البته هزینه ای جدا دارد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش لطفا به صفحه گارانتی مراجعه فرمایید.

۳. گارانتی شامل چه مواردی می شود؟

بسته به مدل کالا، شرایط و خدمات گارانتی متفاوت است. مخاطبان گرامی برای اطلاع دقیق از مشخصات گارانتی هر کالا می توانند به بخش توضیحات گارانتی آن کالا (واقع در دفترچه‌ی کالا) مراجعه کنند.

۴. برای استفاده از گارانتی چه باید کرد؟

لطفا در حساب کاربری خود یک تیکت پشتیبانی بزنید تا موضوع را قبل از انجام هرکاری بررسی فنی کنیم. در بسیاری از موارد مشکل بدون خدمات گارانتی و از راه دور قابل حل است. اگر مشکل از راه دور حل نشد، کالا را به دفتر مطالعات عمیق (با هماهنگی قبلی) ارسال کنید تا بررسی شود.

۵. چگونه می توانم اطلاعات کافی درباره نحوه استفاده صحیح و سالم از کالا را به دست بیاورم؟

سلامت استفاده کننده و همچنین آموزش نحوه استفاده صحیح از کالا یکی از دغدغه های مطالعات عمیق است. به همین منظور همراه کالا دفترچه ای قرار داده شده است که تا حد مطلوبی به این موضوعات پرداخته است. برای مثال در صورتی که کالایی امواج الکترومغناطیسی تولید کند، در دفترچه هشدار داده ایم که کالا را به دست کودکان خردسال ندهید و در حضور ایشان از آن استفاده نکنید. زیرا امواج الکترومغناطیسی می توانند روی رشد سالم سلول های مغزی اثر مخرب داشته باشند.

ممنون که مطالعه کردید